Alla inlägg under november 2012

Av cassandravuuv - 18 november 2012 18:16

Tjena!! 

Har sett att några kollat på min blogg ibland  TACK!

Är en ny bloggerska och har liksom aldrig haft en blogg förut så jag blir ju så himla jävla glad  

 

Nog om det...

I Fredags var jag på "Disco".Det var mer typ en "fest"....jag kan säga att det var lite dött i början och ingen ville dansa för det var pinsamt...efter en stund så börjar 4:erna börja dansa.Jag dansa knappt  .Men det kan vara för typ ingen dansa...dom satt bara med sina mobiler och kikade  .Så spännande var det ju inte...Men,men.Ska hänga med familjen och sedan kolla på "Williams Lista" på Svtplay   Jag Är En Stor Spetzare  

 

Tjao

 

  

 

CassandraVuuV


Av cassandravuuv - 2 november 2012 21:20

 Men tjena bloggen!!!har sett att några har kollat på bloggen så ska skriva lite oftare  

Gick rundan "Bus Eller Godis" fick:

*Godis

*2 Ballonger

*105 kr

Så bra gick det 

Ser på X Factor och hör att det är många "Directions" där som skriker för att One Directions är där  

Nej...mer gillar  

Över dom på X Factor gillar jag

*Oscar Zia!!!!!  

*Malcolm

*J.E.M

*Awa!!!!!

 

CassandraVuuV

 

 

Av cassandravuuv - 1 november 2012 12:35

Angående Rubriken......Den Stämmer Typ Till 100%


Veckan har vart också så.....


Om man börjar med måndag:

Jag var med 2 vänner och vi skoja runt  

 

 

Tisdag:Jag var med en kompis på vattenpalatset 

Skit kul med vågorna och att simma runt och dyka  

 

Onsdag/Halloween:Pappa fyller år och min mormor kommer,mamma,pappa och mormor spelar poker med pengar.

 

Jag tänker att jag skulle gå "Bus Eller Godis" men gick inte för jag hade ingen "dräkt" så det blev inte av,sen på kvällen typ 20-tiden kommer jag på att jag kan rita morrhår och nos och vara en katt,men DET VAR JU FÖRSENT!!!+jag bor vid gamlingar så drf blev det försent  

 

Idag:kollade på "tv" på datan,sen spelade jag några spel,sen kollar jag på min kusins blogg* som var jätte längesen hon skrev men kul att läsa:)Sen nu kom min mormor igen och nu spelar dom poker men med poäng.

Nu skriver jag ju och samtidigt kollar jag på Nickelodeon det är "Fairy Odd Parents" (lite barnsligt men men)

HAPPY HALLOWEEN!  

 

 

 

 

CassandraVuuV

 

*elinbrodstedt.blogg.se

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards