Alla inlägg under maj 2013

Av cassandravuuv - 13 maj 2013 14:48

Förlåt att jag inte vart med på senaste tiden.Det har varit mer Justin Bieber än TVD.Alla är ju redan uppe om man har kollat på swefilmer(som jag).Den sista har redan lagts upp.Den gjorde det i lördags (tror jag:P).Men dock har jag inte sett den.Jag tänkte därimot skapa en ny blogg som är olika fanfics det kan vara från JB till TVD så det kan vara vad som helst.Hoppas jag kommer lyckas mer med den bloggen än denna.Denna var ju dock min första så,ja...Jag kan skriva lite som har hänt.


1."The Cure" har ju Silas.Sist jag skrev var det Katherine nu är det Silas.För Katherine hade den och sedan gav den till Elijah (som har varit i hop.USH!!!!!) som skulle ge den till lilla Rebeckah men så kom Silas in i bilden och var Rebeckah och Elijah (som trodde det var hon) gav ju olyckligt vis den i allafall.Rebeckah ville ju bli människa igen.Jag förstår inte varför?Och jag trodde man skulle se ut som i sin riktiga ålder men man ser ut som man gör när man tar den.


2.Det är helt sant att Jeremy är död.När Elena fick veta det så börjar hon gråta och säga "I Cant,I Cant!It hurts" m.m (som hon alltid gör -.-) och då var ju Damon där (        )och "räddade" henne så hon blev bitchig typ som Katherine.För hon stängde av sin mänskliga sida och brände upp sitt eget hus....                                            (Elena= , Jag=    ) 

Aja,hoppas ni gillar min nästa blogg   

Länkar senare   



CassandraVuuV

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards