Alla inlägg under februari 2013

Av cassandravuuv - 19 februari 2013 15:38

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men har glömt bort bloggen  

Hur som helst:


Dom som har sett den allra nyaste TVD 4x14,vet nog att Jer är nog död.

Han dog ju p.g.a Katherine och Silas.

Jag tror att Jer är död med tanke på att så han "dog" så dog ju Connor.

Jag förstår inte varför Katherine kommer precis som Elena och vet precis när hon ska komma.  

Men jag bara ÄLSKAR Katherine!  

Jag vet inte varför men jag bara gör det!


Innan jag slutar ska jag tipsa om sidan www.wattpad.com

Det är en sida där olika människor från USA och andra länder som skriver fan fiction eller bara något.

Jag läser en "bok" som handlar om The Vampire Diaries,det handlar om Stefan Och Damon som har en syster som heter Alexandria Salvatore."Boken" heter The Vampire Diaries(A Salvatore Sister Story).

OBS!Allt är skrivet på Engelska,men finns på dator och som app till iPhone Och Android.


CassandraVuuV

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards