Alla inlägg under december 2012

Av cassandravuuv - 25 december 2012 19:13

Okej,jag ska få saker av min syster i morgon och då saktar jag ner och tar haulen lite senare jag kan säga att jag kanske kommer göra det efter jag har köpt en sak på mellandagsrean så får ni se vad jag köpt.

Det här blev ett kort inlägg så jag lägger till några bilder,på mig och Tingeling


 



 


GOD JUL!

 

CassandraVuuV

Av cassandravuuv - 23 december 2012 16:43

Jaha,jag skulle ju göra en julkalender här på bloggen men har ikke tänkt på det och i morgon är det ju jul så ingen idé att göra.

Som sagt jag ska spela Bingo nu på uppesittarkvällen och det ska väl bli kul!maybe....

Jag fick några presenter i går från några släktingar och sen såg jag en Christmas Haul och tänkte att jag kunde göra en sån här på bloggen i morgon eller i övermorgon  

Om ni vill att jag ska lägga upp den i morgon så skriv det i kommentarerna,om det blir över 5 som skriver om att jag ska lägga upp den i morgon blir den i morgon annars övermorgon.

  

GOD JUL!


CassandraVuuV

Av cassandravuuv - 4 december 2012 07:43


   

CassandraVuuV

Av cassandravuuv - 3 december 2012 21:11

Jag har varit lite sen...men jag skulle göra det idag meeeeen jag slöade och glömde bort och nu är det försent.Så jag lovar från och med nu att jag kommer imorgon och ni kommer få se ta choklad från kalendern.(lite barnsligt men fortfarande gottxD)Men jag lovar och ni kommer få se mig på morgonen tror jag eller efter skolan.  .Det beror på om min mamma är vaken eller ej.Men ses i morgon   


 


CassandraVuuV

Av cassandravuuv - 2 december 2012 15:50

Japp,ska börja med det Men jag är lite efter...Men strunta i det jag kommer göra så här att varje dag kommer jag antingen skrive eller vlogga ända till julafton nu kommer jag skriva och på julafton kommer en video.Det kan man säga är bestämmt.Jag kommer säga/skriva vad som händer och vad som ska hända.Jag kanske ska ha en vlogg varje dag i allafall   Så kan jag ha typ en sak att prata om varje dag  .Ni kan ju kommentera vad jag ska prata om t.ex frågor om någoting så fort jag ser en fråga så skriver jag ner den och tar med den  Glad 1:a Advent!  


 


CassandraVuuV

Jul
Av cassandravuuv - 1 december 2012 14:25

Japp,kollar på true blood och tycker att twilight är inget  

Snön har kommit och det blir bara mer...Julkalendern har ju satt i gång...

Men det ända jag tänker på nu är att jag vill se Avsnitt 7 av The Vampire Diaries Älskar den serien

Ja mer har jag ju inget att säga men här kommer en bild av varje av mina idoler  


1.Justin Bieber


 

2.Demi Lovato


 

3.Avril Lavigne


 

4.Nicki Minaj


 

Det var några av dom.SES!  

CassandraVuuV


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards